Alla inlägg under september 2014

Av rebecka - 17 september 2014 20:46

Hejsan!!!!!!!

Som ni läste i titlen så har jag resan tröttnat lite på skolan. jag har förvisso MYCKET roligare nu än innan, men vi typ måste stressa ihjäl oss mellan lektionerna.

Det jag menar är atta vi har typ bara 10 minuter mellan varje lektion.����������������������

Men jag trivs mer på denna skola jag går på nu än förr!! För här är man mycket friare än på min förra skola där man var typ instängd på skolgården. Man kunde inte gå utanför staketen utan at en av eleverna skulle fråga

"vart är du på väg?" eller "vad ska du göra?"

så störande



MEN JAG HOPPAS ATT NI GILLAR MIN BLOGG NI FÅ SOM LÄSER DEN!!

NU SKA JAG SKRIVA OFTARE HADE JAG TÄNKT����������������������������������

MEN VI SES OCH HÖRS!!!!


                                                  
                                                  
          LOVE YOU MY READERS!// BECKAN!

Presentation


hej och välkomna hit

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards