Alla inlägg under juni 2014

Av rebecka - 30 juni 2014 22:18

HEJ ALLA!!

Srry för att jag inte har bloggat på mycket mycket länge men jag har typ inte orkat elr glömt att

"JAG MÅSTE JU BLOGGA IDAG" HAHA.

Men nu kommer jag börja blogga lite då och då. Vad ska man annars göra på regniga sommarlovs dagar?

Men vad har jag gjort då?


Jo, jag har varit med kompisar,börjat fixa om rummet,tänkt på min älskade syster och suttit inne och undrat var min "underbara" sommar har tagit vägen.


Tyvärr har jag just nu slut på blogg idéer så jag är lite tråkig haha.

Men jag ska i nästa inlägg berätta lite mer om va¨d jag har för planer i sommar.

Men den kommer imorron!

Nu får ni sova så gott så hörs vi imorron!!!!!


                                                  
                                                  
                          god natt älsklingar/ beckan!!

                                                  
                                                  
                                      

Presentation


hej och välkomna hit

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards