Alla inlägg under juli 2014

Av rebecka - 25 juli 2014 20:08

Jag är jätte ledsen för att jag inte har upt på 1000000 år,men men.


Idag tänkte jag göra en..


10 LÅTAR JAG ALDRIG TRÖTTNAR PÅ.

1.BOOM CLAP (CHARLIE XCX)

2.BARRICADER (MADDIE JANE)

3.BRAVE (SARA BARILLES)

4.DUMBSTRUCK (THE FOOO)

5. DARK HORSE (KATY PERRY)

6.DEMONS (IMAGENE DRAGONS)

7.RICH (MELANIE WEHBE)

8. DIN SOLDAT (ALBIN FT. KRISTIN AMBARO)

9 ALL OVER THE WORLD  THE FOOO)

10.VOLCANO ( THE FOOO)


JAG HOPPAS NI VILL HA MER LISTOR

                                                  
                                                  
          GOD KVÄLL / BECKAN

Av rebecka - 4 juli 2014 18:35

Idag har var seriöst inget att skriva om.

Jag menar det. Jag är jätte tråkig.

Men nånting måste jag ju skriva om.

HMM...

Jo, imorron kommer en av mina närmaste kompisar(kusin) på besök från stockholm.

Och ni anar inte hur mycket jag saknar henne. Så imorron kanske det kan bli en vlogg.

Men det är bara om hon vill förstårs.

Annars har jág inte så mycket mer att skriva.

SRRY, att jag är så himla tråkig men jag har slut på idéer.

SÅÅÅÅÅÅÅ, om ni är schyssta kan ställa några frågor, tänkte ha en frågestund här på bloggen.

TACK PÅ FÖRHAND.

                                                  
              HA EN FORTSATT BRA KVÄLL/BECKAN!!  

Av rebecka - 2 juli 2014 22:33

Idag tänkte jag bara skriva lite saker jag har gjort idag och ska göra imorron.


Idag har jag målat mina möbler svarta och... sen har jag faktiskt inte gjort så mycket mer!haha!

Men imorron ska jag åka in till stan för att jag ska till tandläkaren och sätta in min tandställnig och jag är jätte nervös

för jag HATAR tandläkaren seriöst.

Men jag har ju varit där ett ex-antal gånger denna månad(alltså juni).

så jag känner ju mina tandläkare. Men jag är ändå jätte nervös.


men jag hoppas att ni har förstått lite nu.

Att uppdateringen inte blir tidigt(som om de andra har varit det).


god natt/beckan!!

Av rebecka - 1 juli 2014 21:07

hej alla!

Igår lovade jag er att jag skulle berötta lite om mina planer jag har isommar.

Så nu ska jag göra det.


På torsdag ska jag sätta i min tandställnig,

På lördag kommer en av mina älsklingar hit till kumla och stannar några dagar,

Hela veckan ska jag fixa lite i rummet för att det ska bli så klart som möjligt,haha,

Nästa helg åker jag,min kära bror,min farmor och min farafar( vad jag vet just nu) till Uddevalla


Sen har jag inte så mycket mer att göra vad jag vet.

men jag hoppas att ni har en bra kväll och att ni står ut med att vänta till nästa inlägg.!

god natt/beckan!!

Presentation


hej och välkomna hit

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards